En dag som vilken annan som helst

Jag behöver en laptop asap typ. Det är sjukt drygt att sitta längre än 10 minuter vid skolans datorer, med alla människor som går förbi bakom ryggen osv. Det lär väl bli lite bättre sen när fjärde planet blir färdigrenoverat, men just nu är det bara allmänt drygt. Projektarbetstiden i schemat är också dryg, men det löser sig säkert när det kommit igång lite mer

Som vanligt spenderar jag mer pengar än vad jag borde, men men. Det löser sig alltid. Är snart hundra procent redo för höst och ruskväder. Jag längtar.

Just nu kollar jag på F-Word och väntar på att pappa ska komma hem med indisk hämtmat, vilket han gör om typ en - en och en halv timma..

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0