Torsdag

Hej på er. (Hoppas iaf att jag kan säga er och inte dig. Malin borde läsa iaf annars blir jag lite ledsen i själen).

Jag kommer inte riktigt ihåg när jag skrev senast så jag vet inte hur mycket jag ska uppdatera, men men. Det händer ju inte så mycket spännande här ändå. Men för att börja någonstans så börjar jag med studenten. Utspring 7 juni i Johanneskyrkan (tror jag) och skiva bokad på Ego den 17 maj. Biljetter kan köpas efter nyår någon gång, men boka in i kalendern nu! Jag längtar otroligt mycket, men samtidigt smyger sig paniken på ibland. Vad händer sen liksom? Men det är bekymmer för future Helena.


(Min farfar på hans student för kanske sisådär 75 år sen. Bara för att illustrera.)

Och för att spinna vidare på den lilla HIMYM-referensen: OMG nya avsnittet var typ bäst. Jag är lite fånig men jag blev alldeles aww-ig och varm för det var så gulligt. The Big Bang Theory var helt okej och House var typ bäst. Full av underbara referenser, men jag ska inte spoila nåt. Det värsta med att alla serier har börjat är att man måste hitta tid för att titta på dem, men sånt löser man alltid.

De senaste dagarna har jag varit sjukt trött trots att jag gått och lagt mig i jättebra tid varje dag. Jag vill bara sova hela tiden typ, alternativt gå runt i pyjamas och täcke och dricka te. En liten förkylning skulle ju inte vara helt fel, men jag har egentligen inte tid med det. Det är alltid massa småsaker som man måste fixa, hari nte strukit en enda grej från listan jag skrev för ett par dagar sen. Shame on me.

Och till sist, DO WANT!

"Trötta och frusna fötter? Kör dessa gosiga mikrotofflor/soffstövlar/värmesockor i mikron en stund, dra på dem, kryp ner i soffan och njut! Cozy Feet är gjorda i mjukt, långhårigt tyg och innersulan är fyllda med linfrö med en mjuk doft av lavendel. Aromaterapi på köpet alltså! Har samma gosiga tyg på insidan som på utsidan, och en fleeceklädd ”innersula”."

http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a04169&method=search

De verkar hur mysiga som helst. Jag älskar tofflor.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Två är vi nog iallafall som läser din blogg ;P

2009-09-24 @ 22:52:04
Postat av: Malin

Jag läser såklart :D <3



Ojojoj! Fan vad kul! Datumen är bokade:D Och vi hade ju också på ego! Mycket bra ställe!

Förstår precis känslan, men det är något som löser sig naturligt:)



Vintertrötthet:/ men tänk på alla mysiga höstkläder du får ha på dig! Och alla halsdukar. Och alla strumpbyxor. Och alla klänningar. Och koftor! AAhh, vill shoppa!

En annan grej är ju att jag kommer upp om inte så länge, eller tre dar snarare :D we need ses! saknar dig <3



(myysigaste tofflorna...)

2009-09-25 @ 14:43:05
URL: http://blondinensgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0