Tisdag

And the winter blues approches...

Nejmen skolan sliter, och jag har massa andra saker jag borde göra som jag bara skjuter upp. Som att söka jobb, jag har skrivit ut mitt personliga brev och lagt det i kuvert märkta

"Extrajobb sökes.
Personalansvarig
[Affär], Barkarby"

Sen har jag liksom inte kommit längre. Jag borde kontakta Adobe också om licensnyckel och pumpa mammas cykel och hjälpa pappa med diverse saker. Men det är så mycket lättare att bara sitta hemma och titta på F-word med Gordon Ramsay. Borde verkligen göra en stor jäkla lista och klistra på datorn typ.

Annars händer det liksom inte så mycket. Jag är jäkligt sugen på chokladfondant eller liknande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0