Söndag

Jag är snuvig. Tyvärr inte tillräckligt mycket för att jag kommer kunna stanna hemma imorgon, vilket egentligen skulle vara jätteskönt, men man kan inte få allt. Dock känns det lite deprimerande att veta att jag om 13 timmar kommer vara tvungen att gå upp för att masa mig iväg till skolan.. Och helst ska jag ju sova 8-10 timmar också, vilket betyder att jag egentligen borde gå och lägga mig kl. 21. Men jag skulle iofs kunna räkna massa matte ikväll, inklusive det vi ska räkna på lektionen imorgon och ta en sovmorgon... Fast jag borde verkligen inte, jag ska försöka ha 100 % närvaro till höstlovet iaf. (Eller iaf inte vara borta någon hel lektion, har kommit sent ett par gånger.) Men ack så lockande det är.

På onsdag kommer studiebidraget och då blir jag rik, och det är awesome. Speciellt eftersom Malin kommer upp imorgon och då ska vi spendera pengar och dricka afternoo tea. (Jag hoppas på lagom kallt höstväder så man kan gå i halsduk utan att svettas.) SMHI säger 12-14°c och soligt på måndag-tisdag. It's gonna be legendary. Apropå legendary så har jag och Malin inte haft vår girls night out än, det måste åtgärdas snarast.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Johannes

Får jag följa med på eran Girls Night Out? Har alltid velat följa med på en sådan ;P

I somras blev jag bjuden på en tjejmiddag, men den blev inställd :(

2009-09-27 @ 22:17:25
Postat av: Helena

Sorry, men den här girls night out blir nog en riktig girls night out ;P

2009-09-28 @ 06:03:44
URL: http://everydayhelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0