Torsdag

Torsdagar är bra dagar, idag var den speciellt bra, jämfört med början av veckan som var mer eller mindre crap. Jag har varit hur trött och sliten som helst, och fått laga mat själv varje dag. Om jag ska göra det kan jag lika gärna skaffa en egen lägenhet, men det tillåter ju inte ekonomin. Den tillåter inte mycket nuförtiden, det kliar i fingrarna efter nya kläder och skor och resor och allt möjligt som man behöver eller inte. Men jag har sökt juljobb på Media Markt iaf, men förhoppningarna är låga. Det är mycker bättre då, så slipper man bli besviken.

Idag lunchade med Malin idag, (afternoon tea och girls night out får bli nästa gång) och det var mysigt och gott och väl värt en dags missat projektarbete. Beställde studentmössa idag också, åtta månader kvar!!1!!1111.  Vad jag ska göra sen är en annan femma, eventuellt blir det fem månaders volontärarbete i Laos, men det är inte säkert att jag blir uttagen även om jag vill. Första prioriteten nu är iaf jobb. Det är ett väldigt stort måste om jag ska kunna resa och köpa massa saker. Som en egen lägenhet.

Annars rullar saker på som vanligt. Jag är sugen på att fota men har varken modell, tillräcklig blixtutrustning eller idéer. Det är lite smått enerverande, men jag antar att det löser sig förr eller senare.

Om en halvtimma jag iväg och äta indisk mat och sen köpa säng <3 Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0