Torsdag

SNART ÄR DET LOV!!!!! <3 Det ska bli så otroligt skönt. (Först ska man ta sig igenom högskoleprovet men det är en annan femma..) Jag peppar Göteborg med Malin söndag-tisdag och sen ska jag bara ta det lugnt och mysa med Adam. Inte speciellt mycket skolarbete är det heller. Det är bra projektarbetet och praktikplats som hänger och spökar över axeln. Uschabuscha.

Men jag har spenderat pengar och då blir jag lite glad, i alla fall ett tag. Här kommer bilder på Malins begäran:

Och snart ska jag lägga mig i min otroligt sköna säng och läsa religionsläxan och sova. Sova är nog en av de mest underskattade saker som finns. Strunt samma att man sover bort en tredjedel av sitt liv eller vad det nu är, sova är bäst. Puss.


Kommentarer
Postat av: Malin

Schaisse vad snyggt!! :D Måste helt klart med till götet, längtar! <3

2009-10-24 @ 23:53:42
URL: http://blondinensgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0