Tisdag (i Göteborg)

Sitter på Sidewalk Express på Centralen och håller tummarna för att jag får en biljett hem för 17 kr (11 minuter kvar). Det skulle vara episk vinst typ. Speciellt eftersom jag får behålla överskottet av de 600 kr jag fick i biljettpengar av pappa. Det blev alltså en ganska kort vistelse i Götet denna gång, men ack så trevligt det var att träffa Malin igen. Och shoppa. Göteborg är ~ samma sak som shopping, i alla fall när jag är här med Malin. Nästa månad ska jag försöka ha ett köpstopp, men jag tror inte det kommer gå så bra. Body Shop har fått in en helt underbar hudkräm och jag hittade en underbar vinterjacka på Topshop (som tyvärr kostade 1400 kr). Men men, jag har köpt lite myskläder iaf. (Tyvärr känner jag mig lite bortskämd eftersom jag fick 500 kr av mamma (som jag dock inte bad om..), så det är lite "föräldrarna betalar"-varning, men det kan jag nog leva med.)

Det är typ helt underbart att det är lov. Kommer komma hem till Stockholm vid tolv, och då kommer jag äntligen träffa Adam igen :D <3 och få sova i min säng. Jag är nog lite kär i den tror jag. Och mina kuddar.. Och mitt täcke.. Och min Adam.

Biljetten gick för 380 kr.. Det var några bakom mig som bjöd på min biljett... Nu ska jag ge mig av för att träffa Malin igen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0