Lördag

Jag har ny stor säng som inte knarrar <3 Sen har jag fina glas också, till den lyckliga dag då jag skaffar eget boende (ja, jag gillar att vara förberedd). Tack pappa! Annars har det inte hänt så mycket sedan torsdags, fredagskvällen spenderades hos Adam med chokladfondue och The Hangover, och dagens förmiddag bestod av Fallout 3 (hos Adam) tills jag masade mig hem för att titta på Royal Pains. Nu väntar jag på middag bestående av entrecote, ugnsrostade grönsaker och svampsås. Det regnar ute och är perfekt sitta inne och inte göra någonting-väder.

Puss

Kommentarer
Postat av: malin

Ooo skönt med nya sängen! :D Och som du säger, det är ju faktiskt bra att vara förberedd ;)



Alltså, jag vill också ha chokladfondue, shait va sugen ja blev på det nu! och the hangover är typ bästaste ;P



Det verkar förresten som jag kommer upp en gång till innan NY, alltså ganska snart, just so u know :)



puss<3

2009-10-04 @ 18:10:24
URL: http://blondinensgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0