Fredag och snart är det slut.

Lovet alltså. Tre dagar kvar och jag har inte vilat upp mig alls känns det som. Göteborg var visserligen jättemysigt och en välbehövlig andningspaus från Stockholm, men sen försvann hela onsdagen och torsdagen totalt typ. Men det var underbart att träffa Adam igen. Annars har jag väl inte gjort så mycket nödvändigt, förutom att städa lite. Det fungerar som rationalisering - om jag i alla fall har städat rummet/badrummet/diskat eller nåt sånt så är dagen inte helt bortkastad. Idag hade jag planerat att vara jätteduktig, gå upp tidigt och ta direktbussen in till stan vid nio för att köra höstens första träningspass. Tyvärr kom jag inte ihåg det förrän jag gått upp och satt mig vid datorn vid halv elva. Det bidrar inte direkt till att jag känner mig duktig och full av energi. Och eftersom jag i vissa fall är en obotlig pessimist så är jag tveksam till att jag kommer orka ta mig in till stan och gymma. (Jag tycker inte alls om att åka pendeltåg. Man måste först ta buss, sen tåg och sen tunnelbana. Och så är det massa människor överallt.) Om jag har tur kommer jag orka ta mig ut och springa, men med min otroligt dåliga start på dagen så känns det som om det kommer bli en slödag som avslutas med att jag åker till mamma och tar en spa-stund som jag inte kommer känna mig det minsta förtjänt av.

För att fortsätta i samma anda som inlägget började i så förstår jag inte varför blogg.se inte vill att jag ska kunna ändra i mina stilmallar. Jag börjar tröttna på bloggens utseende, men det kanske spelar mindre roll eftersom jag har typ fyra besökare i veckan eller nåt sånt. (Kanske en liten underdrift, men i princip.) Men nån gång ska väl ens webdesignskunskaper komma till användning. Får ta och sätta mig ner och fixa designen nån dag.

Nu ska jag typ äta frukost eller nåt. Ciao

Kommentarer
Postat av: Johannes

Man kan nog ändra utseendet ganska mycket på blogg.se om man bara orkar sitta och koda html. Men då tycker jag BlogSpot är mycket lättare att trixa med ^^

Postat av: Helena

Jaa, om man kan exportera inlägg från blogg.se till blogspot så kommer jag byta

2009-10-31 @ 14:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0