Hej blogg.

Jag har tänkt börja blogga, inte för att jag tror att folk kommer läsa utan mest för att jag och Malin (barndomskompis sen jag föddes) nu bor ~50 mil ifrån varandra istället för 1 km som de varit de senaste 18 åren. Skolan började idag och det känns jobbigt men skönt, iaf just nu. Om en vecka lär det vara annorlunda, men ändå. Schemat och lärarna är helt okej, det jobbiga är att vi inte kommer få några skåp förrän nån gång i mitten på september typ. Det betyder att man måste släpa skolböcker fram och tillbaka i ungefär en månad. Hej ryggproblem.

Nu ska jag göra någonting annat. Puss.

Btw ska designa om bloggen när jag orkar.

Kommentarer
Postat av: Malin

Tadaa i'm here :D hm, du får skaffa en stor låda emd lås på som ställer på lämpligt ställe i skolan medan du väntar på skåp ;p <3<3<3

2009-08-25 @ 15:24:52
URL: http://blondinensgbg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0